Tüm Cevapları Göster
BOSNET tarafından sunulan “Katma Değerli İletişim & Destek Servisleri” , GSM ve PSTN şebekeleri üzerinden abonelere sunulan hizmetlerdir. Türkiye’de Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu Başkanlığı tarafından regüle edilen ve 888 ile 898 alan kodları üzerinden verilen bu servisler hem kullanıcılara hem de işletmelere avantaj sağlamaktadır.
Bu servisler, maliyetlerini düşürmek isteyen çağrı merkezleri, kurumsal tedarik platformları, on-line alışveriş, bilet satış, üyelik ödeme hizmetleri, yarışma, bilgi, eğlence platformları, oylama, anket, katılım servisleri, radyo ve tv canlı yayın programlarına interaktif katılım, bilgi temelli danışmanlık ve rehberlik hizmetleri, astroloji, tarot servisleri, halihazırda kaydedilmiş servislere erişim, rezervasyon ve bilet satış işlemleri gibi bir çok alanda kullanılabilir.
Resmi ya da özel her türlü kurum ve kuruluş ile şahıslar bu servisleri rahatlıkla kullanılabilir.
Evet, BOSNET tarafından sunulan Katma Değerli İletişim & Destek Servisleri tamamen yasaldır. Bosnet, Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumunun düzenlemeleri çerçevesinde haberleşme sektöründe katma değerli hizmet vermek isteyen şirketlerin izne tabi olmasının sona ermesiyle başlayan bildirime tabi olma süreci içerisinde BOSNET BİLİŞİM HİZMETLERİ A.Ş. isimli şirketimiz 2012 yılının Ağustos ayında kurumdan STH yetkilendirmesi/lisansı almıştır. Servislerini, kendine ait numara bloğu (888 228 xx xx) üzerinden vermektedir.
Şahıs ya da şahıs şirketleri de bu servislerden yararlanabilir.
Numara kullanımlarından önce Bosnet ile iş ortakları arasında bir sözleşme imzalanır. Sözleşmeyi takiben servisler ortalama 24 saat içerisinde kullanıma açılır.
Hayır, servis numaralarının son kullanıcı ücretlendirmesi operatörlere göre değişmez. Kullanıcıya, BOSNET Katma değerli iletişim & destek servislerini (0888 228 xx xx) aradığında, alacağı hizmet karşılığında dakikası kaç liradan ücretlendirileceğine dair bilgi verilir. Kullanıcı bu ücretlendirmeyi kabul ederse görüşmeye devam eder, aksi durumda görüşmeyi sonlandırır.
Bosnet Katma Değerli Servisler platformunda 10 adet son kullanıcı tarife seçeneği vardır. Bu tarifeleri firmanızın kurumsal kimliğine, tanımlayacağınız hizmete ve müşteri profilinize göre seçebilirsiniz. Bu tarifeler, son kullanıcılar için vergiler dahil, dakikası 1.00 TL, 1.50 TL, 2.00 TL, 2.50 TL, 3.00 TL, 3.50 TL, 4. 0 TL, 5. 0 TL, 7.50 TL, 20.00 TL`dir.
Bosnet Katma Değerli Servis Numaraları 60 saniyelik periyotlarla ücretlendirilir.
Evet. BTK tarafından BOSNET’e tahsis edilmiş numaralar arasından kullanıma uygun olanları seçme hakkınız bulunmaktadır.
Bosnet bu konuda BTK mevzuatları ve müşteri şikayetleri doğrultusunda her türlü kontrol ve denetim yapmaya ve gerekli durumlarda verilen servisleri durdurmaya yetkilidir.
Hayır, Bosnet Katma Değerli İletişim & Destek Servislerinde abonelik yoktur. Müşterileriniz yalnızca servis numaralarınızı aradıkları zaman ücretlendirilirler.
IVR (Etkilesimli Sesli Yanit Sistemi) ile, kullanıcı tuşlu telefon ve/veya sesli komutlar kullanarak bir ana bilgisayarin veritabanina girer ve oradaki bilgilerle işlemlerini etkileşimli olarak telefon ile gerçeklestirir. Tipik bir IVR uygulamasi, kişiye sözlü olarak seçenekler sunar ve yapılabilecek işlemler hakkında kılavuzluk eder. Kişi işlemlerini tamamladıktan sonra da sistem tarafından yaptığı işlemler hakkında tekrar bilgilendirilir.
Bankacılık, sigortacılık, belediyecilik, sağlık, eğitim, e-ticaret gibi bilgi ve çağrı merkezleri IVR teknolojisinin yoğun olarak kullanıldığı yerlerden bazılarıdır. Bilgi ve Çağrı Merkezleri, Danışma Hatları, Bankalar, Sigorta Kurumları, Telekom operatörleri, Üniversiteler, Hastaneler, Belediyeler, Kamu Kuruluşları, Rezervasyon, Bilet Satış, Hizmet Sektörü Kurumsal Şirket Yapıları vb tüm alanlarda kullanılabilir.
Bosnet IVR ile yapabileceklerinizden yalnızca birkaçına örnek vermek gerekirse; TV / radyo canlı yayın bağlantıları, interaktif sesli yanıt, fatura sorgulama ve borç hatırlatma, kredi kartı ile ödeme, otomatik aramalar, randevu onayı alma, randevu hatırlatma, anket, oylama gibi veritabanı işlemleri, telefon bankacılığı, sesli anket, çağrı karşılama, veri doğrulama vb.
IVR kullanarak düşük maliyet ile hızlı ve kolay iletişim sağlarsınız. Müşterileriniz için lokasyon bağımsız erişim imkanı doğar. Tüm iç ve dış aramalarınızın detaylı raporlamasını alabilirsiniz. Canlı sistem gözcü özelliği sayesinde gerçek zamanlı izleme olanağınız olur. Personel maliyetlerinde tasarruf eder ve hizmet kalitesinde artış sağlarsınız. Yeni satış kanalları bulursunuz ve müşteri sayısınız artar. Kurumunuzun marka değerinin pekişir. Tüm iletişim ağınız için hızlı ve kolay iletişim imkanı bulursunuz.
Hayır, Bosnet IVR sistemleri, varolan altyapı ile kolayca entegre olabilir, yeni bir alt yapı maliyeti gerekmez
Hayır, Bosnet IVR sistemleri için ekstra bir donanımsal ihtiyaç yoktur.
Mobil pazarlama; 4 karakterli kurumsal sms numaraları üzerinden markaların tüketicisiyle ürünlerini/hizmetlerini buluşturduğu, tanıtımını ve kampanyalarını duyurduğu mobil platform olarak düşünülebilir.
Türkiye gibi cep telefonunun çok yaygın olarak kullanıldığı ülkelerde, mobil pazarlamanın firmalar için avantajları şu şekilde özetlenebilir; Maliyeti düşük, esnek bir pazarlama/satış yöntemi, hızlı ve hedef kitleye kolayca ulaşma imkanı, farklılaşan hedef kitleye yepyeni bir iletişim yöntemi, müşteriler için birçok farklı kampanya oluşturma seçeneği bulunması.
Evet, operatörlere ait izinli veri tabanları üzerinden, ürün ve servsilerinizin ihtiyacına göre dilediğiniz şekilde müşteri profillendirmesi yapabilirsiniz: Örneğin; müşterilerinizin ya da müşteri adaylarınızın mesleğine, eğitim durumuna, hatta tuttuğu takıma göre bile pazarlama mesajı gönderebilirsiniz.
Mobil pazarlama için markanın en öncelikli ihtiyacı üç operatörde çalışan (Turkcell - Avea - Vodafone) tek bir dört karakterli kısa sms numarasıdır. Marka ihtiyacını, bu konuda faaliyet gösteren ve elinde hali hazırda numara bulunan bir şirket ile karşılayabileceği gibi dilerse kendisi de operatör şirketlerden sözleşme yaparak SMS numarasıalabilir. Marka bu şekilde SMS numarasını direkt kendi üzerine alıp, yalnızca işletmesini Bosnet’ e yaptırabilir. Markanın SMS numarasını kendi üzerine alması, numaranın marka ile özdeşleşmesi açısından kalıcılık ifade edecektir.